Ładowanie Konfiguracji Stylów. Proszę czekać...

news

seriale 2021

Oglądanie seriali to bardzo przyjemny sposób spędzania wolnych chwil. Niestety czasu jest mało, a seriali dużo. I ciągle ich przybywa. Pod koniec roku możemy mieć poczucie, że wszyscy oglądali już nowości, a my wciąż mamy braki. Nie wszystko jednak stracone! Świąteczny czas warto wykorzystać właśnie na nadrabianie serialowych zaległości. Jakie tytuły warto wybrać dzięki usłudze telewizja przez Internet?

 

7 seriali z 2021 roku, których nie wolno przegapić!

Świąteczne prezenty otwarte? Pierogi zjedzone? Zacznijmy zatem krótki przegląd zeszłorocznych seriali, których nie można przegapić. Warto wygospodarować chwilę, aby je zobaczyć w telewizji internetowej z dekoderem, który łatwo podłączymy za pomocą sieci bezprzewodowej Wi-Fi. Tego typu usługę oferuje dostawca INEA – telewizja HIWAY to elastyczna propozycja również dla miłośników seriali. Dzięki niej można włączać i wyłączać paczki tematyczne kanałów w dowolnym momencie trwania umowy, bez dłuższych zobowiązań. Taka telewizja przez Internet zapewnia dostęp do kanałów z najlepszymi serialami, kiedy tylko chcemy. Jeśli chcemy nadrobić zaległy odcinek, możemy skorzystać z nowoczesnej funkcji odtwarzania programu nawet do 7 wstecz lub opcji uruchomienia go od początku. Jakie seriale zatem warto nadrobić w telewizji internetowej z dekoderem w świąteczny, wolny czas.

platforma komunikacyjna w firmieProblemy z komunikacją wewnątrz przedsiębiorstwa są wyjątkowo frustrujące, ponieważ niosą ze sobą szereg poważnych problemów. Nie tylko powodują opóźnienia i błędy, ale też narażają firmę na straty finansowe oraz obniżają morale w zespole. To wystarczające powody, aby ich nie bagatelizować i im zaradzić. Najlepszym sposobem na to jest wdrożenie w firmie platformy komunikacyjnej, czyli cyfrowego narzędzia do szybkiej wymiany informacji, dokumentów oraz rozmów wewnątrz zespołu. Jak wybrać odpowiednią platformę, która na pewno sprawdzi się w Twojej organizacji? Oto najważniejsze kryteria, jakimi warto się kierować.

 

 

PRBranża PR odbudowała się po kryzysie spowodowanym pandemią. Firmy chcą się skupić na działaniach poprawiających wizerunek PR-owca

 

Pandemia COVID-19 zachwiała branżą public relations. PR-owcy musieli dostosować dotychczasowe strategie, narzędzia i tryb pracy do nowych potrzeb komunikacyjnych klientów. Nie dało się jednak uniknąć spadku przychodów, obniżki wynagrodzeń, a nawet zwolnień. Teraz sytuacja na rynku jest już ustabilizowana, natomiast zauważyliśmy, że w kryzysie to właśnie dobra komunikacja z otoczeniem jest firmom niezbędna. Wyzwaniami na 2022 rok będą employer branding i budowanie pozytywnego wizerunku branży. Jak mówi Sebastian Stępak, prezes Związku Firm Public Relations: – Chcielibyśmy, żeby w przyszłym roku PR nie był w jakikolwiek sposób mylony z propagandą.

Martis CONSULTINGRaport Martis CONSULTING Ranking influencerów i portali finansowych w mediach społecznościowych – Edycja 2021

Dziennikarz RMF 24  liderem wśród ekspertów biznesowych na Twitterze, najbardziej aktywnym influencerem finansowym - Michał Szafrański, a ubiegłoroczni zwycięzcy na LinkedIn nie do obalenia

 

PKN ORLEN to najchętniej obserwowana spółka z WIG 30 na LinkedIn, jednak jej zasięgi na Twitterze są niemal dwa razy mniejsze od Orange Polska. Liderem spośród ekspertów biznesowych na platformie Twitter został Krzysztof Berenda – dziennikarz ekonomiczny RMF 24. Najbardziej aktywnym influencerem finansowym w całym Internecie jest natomiast Michał Szafrański. Money.pl wciąż odwiedza najwięcej internautów zainteresowanych finansami – to tylko niektóre z wyników drugiej edycji raportu opracowanego przez Martis CONSULTING.

 

Podobnie jak w pierwszej odsłonie, poza oddzielnymi portalami i blogami autorzy badania skupili się również na platformach LinkedIn, Twitter oraz YouTube. Analiza aktywności w nowych mediach objęła swoim zasięgiem 30 spółek notowanych na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także managerów, którzy aktualnie nimi zarządzają. Kryterium decydującym o pozycji tych podmiotów w rankingu była liczba obserwujących i subskrybentów. W przypadku ekspertów prowadzących blogi finansowe oraz funkcjonujących w tym obszarze portali, decydującym czynnikiem była miesięczna liczba wyświetleń na stronie.

ładowanie samochoduPolski start-up opracował system wykorzystujący potencjał parkingów. Umożliwia udostępnianie miejsc i punktów ładowania pojazdów elektrycznych

 

Niemal połowa kierowców (44 proc.) uważa, że ​​znalezienie miejsca parkingowego jest stresującym doświadczeniem, na którym traci się średnio cztery dni w ciągu roku. Większość miast wdraża systemy inteligentnych parkingów, te jednak nie są w stanie odpowiedzieć na coraz większe potrzeby. Problemem jest też brak ogólnomiejskich rozwiązań dla rozproszonych publicznych i prywatnych dostawców parkingów. Polski start-up Share.P opracował innowacyjny system plug and play, który digitalizuje istniejącą infrastrukturę parkingową i rozwiązuje problemy z parkowaniem samochodów i ładowaniem pojazdów elektrycznych.