Ładowanie Konfiguracji Stylów. Proszę czekać...

news

Start-upProblemy ze znalezieniem pracowników nie omijają start-upów. Blisko połowa nie może dopasować odpowiednich kandydatów do swoich zespołów

 

– Jeśli dzisiaj firma opowiada o sobie, że ma owocowe wtorki, czekoladowe środy albo dynamicznie rozwijający się zespół, to jest już o wiele za mało – mówi Róża Szafranek, prezes zarządu HR Hints. Jak wskazuje, polskich start-upów – tak samo jak innych przedsiębiorstw – nie omijają problemy z rekrutowaniem i motywowaniem pracowników. 44 proc. młodych spółek ma problemy z dopasowaniem odpowiednich kandydatów do swojego zespołu, a 62 proc. founderów i menedżerów uważa, że budowanie zaangażowania w zespole jest najważniejszą umiejętnością, nastręczającą wiele wyzwań. Co istotne, aż 70 proc. z nich wskazuje też, że problemy HR-owe w ich spółce są ważniejsze albo przynajmniej tak samo ważne jak aspekty finansowe, technologiczne czy sprzedażowe.

Migotanie przedsionkówMigotanie przedsionków to najczęstsze zaburzenie rytmu serca. Szacuje się, że żyje z nim ok. 700 tys. Polaków

 

Migotanie przedsionków odczuwane jest często jako kołatanie, szybkie i nieregularne bicie serca. Mogą towarzyszyć mu duszność, zmęczenie, spadek wydolności fizycznej, a nawet zawroty głowy i omdlenia. Jednak choroba równie dobrze może też nie dawać żadnych objawów, dlatego część chorych w ogóle nie wie o jej istnieniu. Nieleczone migotanie przedsionków aż pięciokrotnie zwiększa ryzyko udaru mózgu, może też doprowadzić do niewydolności serca. Dlatego z okazji obchodzonego w tym roku 29 września Światowego Dnia Serca w ramach kampanii „W rytmie arytmii. Stop udarom” powstało specjalne wideo edukujące, jak dbać o serce, aby uniknąć groźnych chorób.

public relationsWprowadzenie i definicja public relations - co to jest PR? Dlaczego powinienem go używać?

Public relations to praktyka zarządzania rozpowszechnianiem informacji między osobą lub organizacją a opinią publiczną. Jest to forma komunikacji, która przedstawia pozytywne lub negatywne opinie na temat osoby, firmy, produktu lub usługi. . W USA specjaliści od public relations są również znani jako „specjaliści od komunikacji”.

Public relations to: - Praktyka zarządzania rozpowszechnianiem informacji do i pomiędzy osobą lub organizacją a społeczeństwem. Jest to forma komunikacji prezentująca pozytywne lub negatywne opinie o osobie, firmie, produkcie lub usłudze. - Proces, w którym dana osoba lub organizacja rozwija, wdraża i utrzymuje relacje z mediami, biznesem i społecznością w celu promowania określonego pomysłu, wizerunku lub wydarzenia.

pokolenia ZWprowadzenie: obecny stan marketingu dla pokolenia Z

Pokolenie Z to pokolenie, które wyrosło na technologii i mediach społecznościowych. Są pierwszymi, którzy dorastają w erze ciągłej łączności, dzięki czemu są bardziej skłonni do korzystania z Internetu niż jakakolwiek inna generacja.

Są także pierwszymi, którzy dorastają w epoce, w której ich rodzice byli zwalniani z pracy i musieli wielokrotnie zmieniać karierę w ciągu swojego życia. W związku z tym pokolenie Z jest bardziej prawdopodobne niż jakiekolwiek inne pokolenie, aby być przedsiębiorczym i niezależnym.

Branża marketingowa powoli dostosowuje swoje strategie do nowej generacji konsumentów, ale teraz nadszedł czas, aby marketerzy zwrócili uwagę na tę wschodzącą grupę lub zaryzykowali pozostanie w tyle.

inflacjaCzym jest inflacja?

Inflacja to tempo wzrostu cen towarów i usług. Inflacja może być spowodowana wzrostem popytu na towary i usługi lub wzrostem podaży pieniądza.

Inflacja to także podatek od osób posiadających gotówkę. Podatek ten nie jest nakładany przez rządy, ale wynika z tego, że ludzie wydają swoje pieniądze, zanim ceny wzrosną. To tak, jakby płacić odsetki, aby zatrzymać pieniądze i nie wydawać ich dzisiaj.