news

inwestorkaBadania prowadzone wśród inwestorów pokazują, że kobiety są w tym gronie zdecydowaną mniejszością. Przed rozpoczęciem przygody z inwestowaniem powstrzymuje je m.in. brak wiedzy na ten temat, niedobór kapitału i strach przed utratą środków. Galopująca inflacja i niepewność skłaniają jednak kobiety do większego zainteresowania się tym tematem. Główną motywacją jest nie tylko chęć rozsądnego zarządzania oszczędnościami, by uchronić je przed spadkiem wartości, ale także niezależność finansowa, która jest dla Polek tak istotna.

Osiem na dziesięć Polek czuje się niezależna finansowo i jest to najwyższy odsetek spośród badanych 12 krajów europejskich – wynika z badania „Womenomics Study” Mastercarda. Dla większości z nich oznacza to możliwość zarabiania własnych pieniędzy, dzięki czemu nie muszą polegać na innych, a dla co czwartej – to posiadanie oszczędności. Dla 65 proc. pań uzyskanie niezależności finansowej jest jedną z głównych aspiracji w życiu i większość podejmuje ku temu odpowiednie działania.

FranczyzaFranczyza to popularne rozwiązanie w małym mieście. W każdym sklepie tego typu musimy zapewnić klientom ściśle określony asortyment, wskazanych dostawców i produkty marek własnych. Wyróżnia się on odpowiednią jakością.

Bez względu na to, na jaki biznes w małym mieście się postawi, nie oznacza to braku możliwości wyboru innych dostawców.

Jaki biznes w małym mieście będzie idealnym rozwiązaniem? W sklepie franczyzowym, który jest ciekawym pomysłem na biznes w małym mieście, można umieścić na półkach asortyment zaakceptowany przez franczyzodawcę. Choć nie może on zastąpić tego, który oferują stali dostawcy, to w określonych kategoriach produktów franczyzobiorcy są zdani na swoje pomysły.

Cukiernia i Delikatesy - AleGloriaCzy zastanawiałeś się kiedyś, jak by to było, otrzymywać jedzenie ze sprawdzonej, wysoce ocenianej restauracji wprost pod swoje drzwi?

Alegloria delikatesy to internetowy sklep, w którym mieszkańcy Warszawy mogą zamówić świeżo przygotowane posiłki najwyższej jakości - pochodzące z należącej do Magdy Gessler restauracji Ale Gloria.

Od teraz każdy może więc sprawić sobie odrobinę luksusu oraz spróbować dań proponowanych przez słynną restauratorkę bez wychodzenia z domu

Rynek stomatologicznyRynek stomatologiczny odbił po pandemii. W nadchodzących latach czeka go szybki rozwój

Po chwilowym zachwianiu wywołanym pandemią polski rynek stomatologiczny znów dynamicznie się rozwija, a według prognoz PMR w 2024 roku jego wartość sięgnie 16 mld zł. To jednak wciąż tylko ułamek wartości rynku stomatologicznego w Niemczech, największego w Europie, wycenianego na ok. 30 mld euro, co pokazuje, że ten rodzimy nadal ma przed sobą ogromny potencjał rozwoju. W najbliższych latach będzie go napędzać m.in. postępujące starzenie się społeczeństwa i zyskujący na znaczeniu trend, jakim jest wzrost popularności wzorców zdrowego i ładnego uzębienia, które staje się jednym z wyznaczników statusu społecznego. 

– Zapotrzebowanie na usługi stomatologiczne w Polsce rośnie, zmienia się też jego struktura. Ludzie są coraz bardziej świadomi potrzeby zdrowia jamy ustnej i tego, że ono wpływa na zdrowie całego organizmu. Jednocześnie powoduje, że lepiej wyglądamy, mamy piękniejszy uśmiech, prostsze zęby, nie widać ubytków. To wszystko zaczyna mieć dla ludzi bardzo duże znaczenie – mówi agencji Newseria Biznes Daniel Petryczkiewicz, dyrektor rozwoju LUX MED Stomatologia.

Ferie w górachFerie w górach to popularny cel wakacyjny dla osób szukających relaksującego wypoczynku w polskich górach. Oferuje szereg atrakcji, od jazdy na nartach i snowboardzie po wędrówki i wspinaczkę, a także wiele możliwości zwiedzania i odpoczynku na świeżym górskim powietrzu.

Goście mogą zwiedzać lokalne miasta, wioski i ośrodki narciarskie lub po prostu chłonąć wspaniałe widoki ze szczytów Tatr. Dzięki długiej historii gościnności i wyjątkowej mieszance atrakcji kulturalnych i przyrodniczych, Ferie w górach są idealnym miejscem na niezapomniane wakacje w górach.